Nov 22, 2007

picture



We went to a zoo.

My daughter drew a picture of mother giraffe with her child.

She got a local community prize.

It is wonderful for her that.

***************

動物園に行きました。

娘はきりんの親子の絵を描きました。

彼女は地区の絵画展で入賞しました。

ステキなことでした。

************
どうぶつえんにいきました。
むすめはきりんのおやこのえをかきました。
かのじょはちくのかいがてんでにゅうしょうしました。
すてきなことでした。


1 comment:

チエン said...

OMG! It's sooo cute! Congratulations to your daughter.

She really did a good job. All the giraffe's characteristics were been captured. I like it. ^_^