Apr 12, 2007

I was just in time for....






I could go to see the cherry blossoms this weekend with my family.
I drove for about 30 minutes..
The weather was nice, it was just great.
It was so beautiful.


***************
この週末私は家族と花見に出かけることができました。
車で30分。
天気は良く、とてもすばらしい1日でした。
とってもきれいでした。

このしゅうまつわたしはかぞくとはなみにでかけることができました。
くるまをうんてんすることさんじゅっぷん。
てんきはよく、とてもすばらしいいちにちでした。
とてもきれいでした。

1 comment:

チエン said...

あ~、本当に行きたいですよ。

Michisan, don't try to seduce me any more (T-T)please~~

However, Aren't those cherry trees having white flower? So what about the pink ones? Which color are more often to see?

そして、is the little girl in one of the pictures your daughter? wow, cutie~~ (Well, just to make myself clear. If she is other people's daughter, she is still a cutie, although I can only see her back.) (^-^!)